Dixie RV SuperStores

Dixie RV SuperStores Reviews & Complaints

Reviews: 4

1.25 RATING
(1.25)

Total views: 4119

Published: 24 February 2020

Posted by: George Cannon

Dear Sirs; This will be a lengthy complaint. My husband and I purchased a 2017 Lacrosse and the warranty from you in 2018. Your sales department was outstanding. Our salesman was Danny Tabor, and we have sent several friends to see him. Our maiden trip out we had some problems with the stabilizer jacks, they were lose and were not working correctly. The break lights were not working either. On May 13, 2019 we took our camper in for warranty work. They emailed us serveral times about the progress of the camper. After about a month the communication STOPPED. Everytime we called to get an update we were told that we could leave a message and someone would get back with us. That was a joke! Finally we recieved a call that the stabilizer jacks would cost over a $1000.00 that it was not covered by the warrenty. They stated that the jacks were possibly over extended causing the leg to bent. We drove to Dixie and went to talk to Danny Tabor about the warrenty. He tried to get an answer but was unable to get in touch with them. He called the manager and we talked about the problem we had our first trip out with the jacks. My husband told them that we were never shown the jacks and the only thing we were shown about the RV was the TV, water heater and AC. As we explained how did we know if the jacks were bent when we purchased the RV. The service department called us a few days later and said that they would cover the cost of the jacks. She said that the parts would be ordered. This was sometime in June. We did not get any communication at all. We called serveral time, and we finally drove to Dixie to see what was going on. ( We drove over because no one would return our calls.) We were told that the part was out of stock and was on back order. In July we called serveral times to get any updates, and we never would get a called back! We drove out Again, to find out what was going on. She showed us were she ordered the parts. She called the manufacture while we were there. They told her that the part would be shipped that Friday. We called weekly to get updates, and we left message after message and did not get a return call. We finally were called on the August 26 that the camper was ready. My husband drove to Dixie today. He went in the service department to pay our deductible. After paying the deductible he was told the trailer was being brought around to the front. No one from the service department came to show us that the work was completed. My husband checked everything himself. I can not believe that you want your service department to run this way. It was not professional and definitely not completed in a timely manner. Your service department had our RV for 3 MONTHS!!! And the three months were in the middle of the summer and we the proud owners of this beautiful RV was NOT CAMPING!!! We will not use Dixie RV for any work ever again. We will tell our camping friends to take any work they need anywhere but there. We have been very upset over this whole matter. We hope that you address this with the service department and correct the issues. Your building, sales staff and inventory were awesome. It is a shame that we ended up with this terrible experience that left a bad taste to go forward with. Sincerely, Mary K. Cannon George G. Cannon 8526 Brandy Oak Ct. Mobile, Al 36695

Customers reviews and complaints

WRITE A REVIEW

Rate and Write a Review on Dixie RV SuperStores

Sending

Be an Informed Consumer

An informed consumer is capable of making sensible decisions, gains insight about a business prior to an interaction or transaction. Our newsletter provides resources and information that informs you, the consumer. of such things as consumer rights and protection.