JustCloud.com

JustCloud.com Review

Reviews: 1

1 RATING
(1)

Total views: 4029

Published: 24 September 2019

Posted by: Anonymously

I signed up for Justcloud.com online backup for my phone. I wanted something that could back up a folder like Dropbox will. They do not offer a complete backup or they did not in March when I signed up for the service. Justcloud does not have a phone that they answer so I canceled my service through their internal mail. Some link on their support webpage. I canceled the service March 11 2014. They never stopped billiing me and refuse to refund my money. Hi, Thank you for contacting JustCloud Support gstatic.com/ui/v1/icons/mail/profile_mask2.png” alt=”” name=”:0″ data-name=”JustCloud” /> JustCloud Mar 12 to me Hi Bob, Thank you for contacting JustCloud. We see that you wish to cancel your account. We kindly ask that you explain to us further what is happening? Did we let you down in some way that we are not aware of? Whatever the issue is, we will see if we can have it fixed for you, we are here to help a valued customer like you. As a gesture of goodwill we can add 3 months free subscription to your account instead of canceling. This way you get to keep the the service for an additional 3 months. We try to cater for all needs with the ability to backup, use the service for file storage and file syncing. Now is an exciting time for us as well, we soon will have even quicker backup speeds, a new look control panel and a brand new app with even more functionality! We would really, really like to resolve any problems but if you do not wish to proceed please confirm you wish to cancel. By not replying yourticket will remain on hold and we will not know you wish to continue with cancellation. Please let us know if you need further assistance, we are more than happy to assist you. We are available 24 hours a day, 7 days a week. Kind regards, — Erika A. Gutierrez Customer Service Representative Just Cloud www.justcloud.com Hi Bob, Thank you for contacting JustCloud. We would like to confirmed that we already canceled your account and processed the refund for the amount of $3.73. Please be advise to wait for atleast 24-48 hours for the refund to reflect back on your Paypal account. Please be aware any information will be deleted upon cancellation in accordance with our terms and conditions. Please remember to cancel your subscription with PayPal (if you paid via PayPal) to discontinue recurring payments. A link to instructions on how to do this is included here: https://www.paypal.com/webapps/helpcenter/article/?articleID=94044&m=SRE canceling_recurring_paymemt_subscription_automatic_billing Please let us know if you need further assistance, we are more than happy to assist you. We are available 24 hours a day, 7 days a week. Kind regards, — Rosemarie Burias JustCloud Support Sep 11 (3 days ago) to me

Rate and Write a Review on JustCloud.com

Sending

Be an Informed Consumer

An informed consumer is capable of making sensible decisions, gains insight about a business prior to an interaction or transaction. Our newsletter provides resources and information that informs you, the consumer. of such things as consumer rights and protection.