Petronas

Petronas Reviews & Complaints

Reviews: 52

1.56 RATING
(1.56)

Total views: 4141

Published: 16 January 2019

Posted by: Mawardi Bookstore

– DATE : 01/05/2019 – TIME : 10:36 AM – LOCATION : PETRONAS DAMANSARA DAMAI Hi. saya salah seorang pelanggan petronas di petronas damansara damai. pada 1/05/2019 saya telah ke petronas damansara damai untuk gunakan perkhidmatan ATM di situ dan saya telah membeli barang di dalam kedai petronas. staf yang bertugas ketika itu adalah seorang staf perempuan yang masih dalam latihan, pasangan dia berkerja sekali adalah seorang warga bangladesh. saya nak complaint berkenaan ketiadaan duit syiling 5sen di dalam kaunter staf. saya bukan nak berkira. tapi kalau ramai pelanggan dia bagi alasan tak ada duit syiling 5 sen, berapa dah duit dia jadi over dalam kaunter tu. saya tak salahkan staf baru tu, tapi staf bangla tu..sebab dia siap cakap kat staf baru tu “kalau kita tak ada duit 5 sen, mintak dengan customer, klu customer tak ada kita tak payah bagi” saya pernah kerja di 7 eleven. di 7 eleven ada satu mesin duit tukar di bawah kaunter. tak kan dekat petronas tak ada sistem macam tu. kalau seorang je yang dia tak bagi baki lagi 5 sen tu tak apa la. ni hampir setiap pelanggan dia tak bagi baki.

Consumer Reviews and Complaints

WRITE A REVIEW

Rate and Write a Review on Petronas

Sending

Be an Informed Consumer

An informed consumer is capable of making sensible decisions, gains insight about a business prior to an interaction or transaction. Our newsletter provides resources and information that informs you, the consumer. of such things as consumer rights and protection.