SmartyWheel

SmartyWheel Reviews & Complaints

Reviews: 1

1 RATING
(1)

Total views: 4129

Published: 01 January 2019

Posted by: Reviewer14682

I placed an order with smarty wheel before thanksgiving I was doing my Xmas shopping orders early and placed an order of a overboard they claim now that it didn’t go through because of the Samson meanwhile it did say that it was Samson working so now I got an email claiming my money will b on my citibank account in 4 days which i still havent recieved i really need to report ths website am sending u an email from them…–Original Message—– From: Smarty Wheel To: undisclosed-recipients:; Sent: Tue, Jan 12, 2016 1:10 am Subject: Smarty Wheel – Order Update Order Update: After speaking to customs and trying to find out what has been taking too long. We believe it is due to your order being a “non-branded” hoverboard which was a one time offer on Black Friday. Smarty Wheel’s executives have decided not to sell non-branded hoverboards due to the controls in place bringing these products in and delays which cause an unpleasant customer experience. Although the boards are powered by Samsung and do not have the fire issues that other brands are experiencing. We apologize for the inconvenience this may cause. Your order will be cancelled and refunded in the next 4 days. SmartyWheel has decided to only carry Smarty Wheel boards. Due to the inconvenience we are offering you $50 off any future orders with us using the coupon code (Smart50 or Glide50). Thank you for your understanding with this matter, Smarty Wheel Team

Rate and Write a Review on SmartyWheel

Sending

Be an Informed Consumer

An informed consumer is capable of making sensible decisions, gains insight about a business prior to an interaction or transaction. Our newsletter provides resources and information that informs you, the consumer. of such things as consumer rights and protection.